T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
1- Birliğin (İdarenin) |
|
a) Adı ve Adresi |
:Elazığ İli Karakoçan İlçesi Köylere Hizmet Götürme Birliği, Kaymakamlık Hizmet Binası 2. Kat KARAKOÇAN |
b) Telefon ve faks numarası |
:(0 424 ) 711 30 94 |
c) Elektronik posta adresi (varsa) |
:karakocan@karakocan.gov.tr |
2-İhale konusu işin |
|
a) İşin Niteliği, türü ve miktarı |
:Karakoçan İlçesi Muhtelif Köy Yollarında Karla Mücadele Çalışmasında Kullanılmak Üzere 90 Gün Süre İle Yakıt İdareden 1 Loder – 2 Kar Bıçaklı Kepçe Kiralanması İşi |
b)İş Makineleri Teslim yeri |
:Karakoçan İlçesi Başyurt Bakımevi |
c) İşe başlama tarihi
ç)İşin Süresi |
:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (Üç) takvim günü içinde Araçlar Muayene Kabul İşlemleri İçin Başyurt Bakımevine teslim edilecektir. işe başlama tarihi idare tarafından belirlenecek olup, yevmiye ödemesi fiilen işe başlama tarihi baz alınacaktır. :İşin süresi İşe başlama tarihinden itibaren (90) Takvim günüdür. |
3-İhalenin |
|
a) Yapılacağı yer |
:Kaymakamlık Hizmet Binası Birlik Toplantı Salonu Kat:2 Karakoçan |
b) Tarihi ve saati |
:21 Aralık 2022 Çarşamba Günü, Saat: 10:00
|
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler.
4.1.1) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası ya da esnaf ve sanatkâr odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkâr odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1.2) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
4.1.2.1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.3.) Şekli ve İçeriği idari şartnamede belirtilen teklif mektubu.(İÇ ZARF İÇİNDE)
4.1.3.1) İstekliler tekliflerini, birim fiyat bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle birim fiyat bedel sözleşme imzalanacaktır.
4.1.3.2) Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir. İhale kismi tekliflere kapalıdır.
4.1.3.3) Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 91 (Doksanbir) takvim günü olmalıdır.
4.1.4) Şekli ve İçeriği idari şartnamede belirtilen geçici teminat.
4.1.4.1) İstekliler teklif edilen bedelin %3 ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
4.1.4.2) Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi teklif geçerlilik süresinin bitiminden itibaren 180 (Yüzseksen) günden az olmamak üzere isteklilerce belirlenir.
4.1.4.3) Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların T.C. Ziraat Bankası Karakoçan Şubesi “262 704 88 - 5006” nolu hesaba yatırıldığını gösteren makbuzlar. TR 8800 0100 0382 2627 0488 5006
4.1.5) Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.6) İsteklinin ortak girişim olması halinde, standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7) İdari şartnamede belirtilen, isteklinin organizasyon yapısı, personel durumuna ilişkin belgeler, Makine - teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin bilgi belgeler.
4.1.7.1. Çalıştırılacak olan operatörlerin sürücü belgelerinin fotokopileri teklif dosyası ile sunulacaktır. Taahhütname tek başına yeterli değildir.
4.1.7.2. (Karla mücadele çalışmasında görev alacak iş makinelerinin firma aracı ise ruhsat fatura v.b belge kiralık ise, noter onaylı kira sözleşmesi Taahhütname verilmesi yeterli değildir.)
4.1.8.) İhale dokümanının satın alındığına dair belge. Şartname bedellerinin T.C. Ziraat Bankası Karakoçan Şubesi “262 704 88 - 5006” nolu hesaba yatırıldığını gösteren makbuzlar. TR 8800 0100 0382 2627 0488 5006
4.1.8.1)İhale dokümanı Elazığ İli Karakoçan İlçesi Köylere Hizmet Götürme Birliği adresinde görülebilir ve 5.000,00 (BEŞBİN) TL karşılığında aynı adresten temin edilebilir. TR 8800 0100 0382 2627 0488 5006
4.1.9) İdari Şartnamenin 8. 9. ve 10. Maddelerinde belirtilen ihaleye katılmayacaklar arasından hiçbirini taşımadığı ve sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname,
4.1.10) İlgili mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş Sosyal Güvenlik prim borcu olmadığına dair belge, (Son bir ay içinde düzenlenmiş)
4.1.11) İlgili mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş vergi borcu olmadığına dair belge, (Son bir ay içinde düzenlenmiş)
4.1.12. İş deneyim belgeleri:
4.1.13) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname.
4.1.13.1) İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.1.13.2) İş ortaklığının her bir ortağı tarafından idari şartnamenin 15. Maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.1.14) İhaleye konsorsiyum olarak teklif verilmeyecektir.
4.1.15) İhaleye Sadece Yerli İstekliler Katılabilecektir.
4.1.16) Teklifler bizzat istekli, kanuni temsilcileri ve tüzel kişilerde temsile yetkili kişiler tarafından ihale saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına verilecektir. Posta ile veya İadeli Taahhütlü olarak teklif verilmez. Bu şekilde gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
Diğer Hususlar
4.1.17) İstekliler İşverenden satın aldıkları ihale dokümanlarından basılı olanların tamamını kaşeleyerek imzalayacak ve teklif dosyalarının ekinde teslim edeceklerdir.
4.1.18) Birlik Encümeni ihale saatinden önce ihalenin iptal edilmesinde ve ihale esnasında bütün teklifleri reddetmede serbesttir.
4.1.19) Kiralama işi ile ilgili tüm detaylar özel teknik şartnamede belirtilmiştir. İdari şartname ve sözleşmede bulunmayan tereddütte düşülmesi durumunda özel teknik şartname geçerli olarak kullanılmaktadır.
Aracın Cinsi |
Adedi |
Yevmiye Sayısı (Gün) |
Birimi (Gün/Saat) |
Model Yılı |
Yükleyici (Loder) |
1 |
90 |
8 Saat |
2007 |
Kazıcı Yükleyici (Kar Küreme Bıçaklı) |
2 |
90 |
8 Saat |
2017 |
İŞ MAKİNESİNİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Kazıcı-Yükleyici (Kar Küreme Bıçaklı 4x4 veya 4x4x4 ) (2 Adet -90 Gün)
Lastik Tekerlekli Yükleyici (Loder) (1Adet – 90 Gün)
Lastik Tekerlekli Yükleyici (1 Adet) + Kazıcı-Yükleyici (Kar Küreme Bıçaklı 2 Adet)
1- Kiralanacak Araçlara ait özellikler yukarıda belirtilmiş olup, aksi duruma haiz Araç kesinlikle kabul edilmeyecektir.
2- Kiralama hizmeti ile ilgili olarak operatör maaş SGK kurum ödemesi yeme-içme işyeri nakli barınma gibi tüm giderler yükleniciye ait olacaktır.
3- İş makineleri operatör ve şoför ile birlikte kiralanacaktır. Operatörlerin ve şoförlerin kullanma belgesi olacaktır. Operatörün yada şoförün kullanma belgesi olmaması yada yetersiz olması durumunda günlük sözleşmede belirlenen cezai işlem uygulanarak hak edişten kesilecektir.
4- Karla mücadele çalışması, ihtiyaç ve aciliyet olması halinde (yedek operatör ile) 24 saat esasına göre yapılacaktır. Mücadele başlama bitiş saatleri İdare tarafından tespit edilecektir. Fazla mesai ücreti yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
5-Çalışma Süresi saat üzerinden yapılacaktır. (hafta sonu ve tatil günleri dahil) Puantaj çalışılan her güne göre hazırlanacak ve ödemeye esas olacaktır. Olağan dışı bir durum olmadığı müddetçe günlük çalışma mesaisi saati 8 saat olarak belirlenmiştir. Fazla mesai olması halinde Ücreti yükleniciye aittir.
5.1- Ödemelerde idare elemanı tarafınca hazırlanacak puantaj esas alınacaktır. Yüklenici firmaya ödemelerinde 90 Gün tam mesai (8 saat üzerinden) olarak ödeme yapılacaktır. Çalışılmayan günlerde (idareden kaynaklı) çalışmayan araçlara ait tutulan puantaj esas alınıp %25 oranında kesinti yapılarak günlük 6 saat üzerinden ödeme yapılacaktır.
5.2 Söz konusu kiralanacak araçların arızalanması durumunda gün içerisinde giderilmelidir. Bozulan aracın arızası giderilmediği takdirde idare tarafından tutulan puantaj esas alınıp, günlük (8saat) hak edişinden kesinti yapılacaktır.
6- Kurum elemanı nezaretinde çalıştırılacaktır.
7- Araçların arızalanması halinde arıza gidermesi bir günü aşması halinde aynı özellikte yeni araç temin edecektir. Aksi halde teknik şartname “5.2” de belirtilen husus esas alınacaktır. Bu iş için her türlü gider yükleniciye aittir.
8- Nakliyede geçecek zaman çalışma süresine normal seyri dışına çıkmadığı müddetçe dâhildir.
9- Hava şartları vb. mücbir sebepler nedeni ile çalışılmayan gün ve saatler iş bitim tarihinden itibaren idare kaymaklı süre uzatımı ile ikmal edilecektir.
10- Araçların iş mahalline nakliyesi esnasında her türlü emniyet tedbiri yüklenici tarafından sağlanacaktır. İş makinesinin fiilen çalışmaya başlamadan önce çalıştırılacak iş makineleri istenilen özelliklere sahip olup olmadığının tespiti için muayene komisyon kararı için yüklenici firma tarafından Karakoçan Bakımevine nakledilecek buradan görev yerlerine İdare tarafından nakil yapılacaktır. Muayene sırasında model, lastik, akaryakıt gösterge paneli, araçların km gösterge panellerinin çalışır vaziyette olmasını, zincir, ısıtma, cam silecek ve çeki halatı kontrol edilecektir. Araç istenilenden daha üst model olsa bile yukarıda sayılan özelliklerden bir veya bir kaçını eksik olması durumunda aracın kullanıma izin verilmeyecektir.
11- Çalışmalar esnasında tüm Kamu Kurum ve Kuruluşlar ile 3. şahıslara gelebilecek zarar ve ziyan Yükleniciye ait olup, firma bu hususta her türlü güvenlik tedbirini almak zorundadır.
12- İş makinesi operatörünün karla mücadele - kış tecrübesi – ilçe yolları hakkında kesinlikle tecrübesi olacaktır. Operatörlerin ehliyetleri kullandıkları araç için yeterli olması esastır. Ancak ehliyeti sınıf kullandığı araç için yeterli olsa dahi yapacağı görev için yeterli olup olmadığı İdare tarafından kontrol edilecektir. Bu kontrol sonucunda sürücünün yeterli görülmemesi halinde yükleniciden operatörü/sürücüyü değiştirmesi istenecektir. Değişiklik gerçekleşmediği sürece araç çalıştırılmayacaktır.
13- Araçlar İdareye tam dolu depo olarak teslim edilecek, iş bitiminde tam dolu depo olarak yükleniciye teslim edilecektir.
14- Çalıştırılacak tüm araçlar ve iş makinaları çalıştırılma süresi boyunca sınırsız kilometre ve saat olacaktır. İdare istediği takdirde araçlara; araç takip cihazının takılmasını talep edecek ve bunun için yüklenici herhangi bir ücret talep etmeyecektir.
15- Kiralanacak tüm araçlar ve iş makinalarının bakım - onarım, kasko, her türlü muayene, vergi, sigorta, tamir, yedek parça, her türlü kaza ve benzeri giderleri şoför ve operatör maaş ve sigortaları yükleniciye aittir.
15.1 Kiralanacak kazıcı yükleyicilerde ön kova ile çalıştırılacak, ihtiyaç halinde kar küreme bıçağı takılacak bu işlem ihtiyaca binaen belirli aralıklarla idare yetkilileri tarafından yaptırılabilecek ve bu işlem için her türlü gider yükleniciye aittir.
15.2 Kar küreme bıçağı aşınması halinde idarenin talimatıyla yenisi ile değiştirilecektir ve bu iş için idare herhangi bir ücret ödemeyecektir. Değiştirilmediği takdirde iş makinası çalıştırılmayacak, yükleniciden kaynaklı çalışmama olarak puantaja işlenecektir.
16- Tüm araçlar ve iş makinaları ekip başı ve şantiye yetkililerinin bilgisi dışında herhangi bir yerde çalıştırılmayacaktır. İdare; kiralama hizmeti alınan tüm iş makinelerini, görülen lüzum ve acil durumlarına göre nakli idarece karşılanmak üzere Elazığ İl sınırları dahilinde diğer ilçe veya köylerinde çalıştırabilir.
17- Söz konusu araçların çalışma saatleri içinde herhangi bir nedenle iş aksatmaları halinde araç çalışma dışı bırakılarak o günkü çalışmaya ilişkin herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
18- Trafik kazalarında 3.şahıslara karşı yüklenici firma kayıtsız şartsız sorumludur.
19- Kiralanacak araçlarda meydana gelebilecek her türlü kaza ve arızalar ilgili firma tarafından en kısa süre içerisinde yedek araçlarla giderilecek ve hizmet aksamayacaktır.
20- YÜKLENİCİ, işi üçüncü bir şahsa devredemez.
21- İstenilen iş makinesi işin başında bulundurulmaması yada İdarenin istediği tip ve özellikte bulundurulmaması halinde günlük birim fiyatlar üzerinden cezai işlem uygulanarak hakedişten kesinti yapılacaktır.
22- Kontrol hizmetlerinin yürütülmesi ve araçların karla mücadele çalışmasını takibi için kontrollük teşkilatının ihtiyaç duyduğu ulaşım araçlarını bedelsiz temin etmek zorundadır. Bu amaçla kontrollük teşkilatı için nitelikleri idarece uygun bulunacak 1 Adet arazi aracı (SUV PİCK-UP 4*4 ) pikap (araç enaz 2017 model ve üzeri Dizel olacak olup işin başından sonuna kadar çalışılmayan günlerde dahil olmak üzere idarenin hizmetinde kalacaktır.) tahsis edilecek olup, bu araçların her türlü işletme masrafı (kasko, bakım, kışlık lastik, zincir takımı, AdBlue, vs. giderleri) Yükleniciye ait, akaryakıtı İdareye ait olacaktır. Yüklenici bu hizmeti karşılamaması ve aksatması durumunda günlük kira bedeli piyasa araştırması yapılarak, hak edişlerinden kesinti yapılacaktır.
23- İdare, karla mücadele çalışmalarında, elverişsiz hava/yol durumu olması halinde nakil yapamayıp uzun mesafeler dahil olmak üzere makinenin yürütülmesini isteyebilir.
24- Yüklenici yukarıda belirtilen 23 maddede geçen her türlü ibareyi okuduğunu ve kayıtsız şartsız kabul ettiğini taahhüt eder.