T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KARAKOÇAN İLÇESİ KÖYLERİ EVSEL VE KATI ATIK TOPLAMA HİZMETİNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 2 ŞOFÖR 6 DÜZ İŞÇİ VE YAKIT İDAREDEN 365 GÜN SÜRE İLE 7+1,5 m3 KAPASİTELİ 2 ADET ÇÖP KAMYONU KİRALAMA HİZMETİ İLE İLAÇLAMA VE BAKIM ONARIM İŞİ İHALE İLANIDIR.
(AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEK TİR.)
KARAKOÇAN İLÇESİ KÖYLERİ EVSEL VE KATI ATIK TOPLAMA HİZMETİNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 2 ŞOFÖR 6 DÜZ İŞÇİ VE YAKIT İDAREDEN 365 GÜN SÜRE İLE 7+1,5 m3 KAPASİTELİ 2 ADET ÇÖP KAMYONU KİRALAMA HİZMETİ İLE İLAÇLAMA VE BAKIM ONARIM İŞİ Köylere Hizmet Götürme
Birliği İhale Yönetmenliği 18. maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır .
Madde 1-İdarenin
Madde 2-İhale konusu yapım işinin
|
ADET |
YOLCU KAPASİTESİ (En Düşük) |
MOTOR HACMİ |
KM'Sİ (En Fazla) |
MODELİ (En Düşük) |
ŞOFÖR SAYISI |
ÇALIŞMA GÜN SAYISI |
ÇALIŞMA SÜRESİ (haftada) |
YAKITI |
KLİMA
1 |
Çöp Kamyonu |
2 |
2+1 |
2.900 |
..... |
2013 |
2 Şoför 6 düz İşçi |
6 |
45 |
İdareden |
Yok |
Madde 3- İhalenin
4.1.1- Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2- Mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/ veya Sanayi Odası belgesi.
4.1. 2.1 - Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/ veya Sanayi Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1. 2.2 - Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/ veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge. (2023 Yılına Ait)
4.1.4- Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliğinin 11 nci maddesinin (a),(b), (c), (ç),(d),(e),(f),(g)ve(ğ) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname,
4.1. 5 - Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklif mektubu (İÇ ZARFDA OLACAKTIR)
4.1.9- Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişilere ait beyanname.
4.1.12- SSK borcu olmadığına dair belge. ( 30 gün içerisinde alınmış olacaktır.)
4.1.13- Vergi borcu olmadığına dair belge. ( 30 gün içerisinde alınmış olacaktır.)
4.2.3- İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna ilişkin belgeler; ihale konusu işi yerine getirmek için idarece şartnamesinde ön görülen personelleri istihdam edeceğine dair teknik personel taahhütnamesi verilecektir. (Taahhütname verilmesi yeterlidir.)
4. 3 - Makine ve Diğer Ekipmana İlişkin Belgeler; Söz konusu iş için çalıştıracağı araçlar için, Yapı Araçları Taahhütnamesi yeterli görülmemekle birlikte şirket adına kayıtlı çöp kamyonu ruhsat asılları yada İdare tarafından ruhsat örneklerinin tasdikli örnekleri
Madde 5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
Madde 6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
Madde 7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
Aşağıda sayılanlar doğrudan veya dolaylı veya alt yüklenici olarak, kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere katılamazlar:
Bu yasaklamalara rağmen ihaleye katılan istekliler ihale dışı bırakılarak geçici teminatları gelir kaydedilir. Ayrıca bu durumun tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında tespit edilememesi nedeniyle bunlardan biri üzerine ihale yapılmışsa teminatı gelir kaydedilerek ihale iptal edilir.
Madde 10. İstekliler tekliflerini, Birim Fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle Birim Fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
Madde 11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
Madde 12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 365 (GÜN)
takvim
Madde 13. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
günüdür.
14.1- Açık ihale usulünde teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu, bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı ile hangi işe ait olduğu yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır, kaşesi veya mührü basılır. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya geçici teminat belgesi ve ihaleye katılabilme şartı olarak istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı veya ticaret unvanı ile tebligata esas olarak göstereceği açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.
· 14.4. Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz
Açık ihale usulü ile yapılan mal alımı, hizmet alımı ve yapım işlerinin ihalelerinde, teklif mektubu ile yazılı olarak teklif olunan bedel komisyonca uygun görülmediği veya tekliflerin aynı olduğu durumlarda, komisyon ihaleye katılan ve orada bulunan isteklilerden tekliflerini yazılı olarak yenilemelerini isteyebilir. Komisyonun bu kararı üzerine isteklilerin mevcut en düşük tekliften daha düşük teklif vermeleri gerekmekte olup, bu teklifi veremeyen istekli ihaleden çekilmiş sayılır. Bu aşamada verilen en düşük teklif komisyonca uygun bedel kabul edilebilir. İstekliler yazılı olarak oluşan en düşük tekliften daha düşük teklif vermez ise ihale komisyonu ihalenin iptaline karar verir. Üzerine ihale kalan istekli ile Birim Fiyat İşlere ait sözleşme imzalanacaktır.
Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az. 30(Otuz) takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süre geçerli olduğu belirtilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
İhale dokümanında yer alan belgelerde ilgili birliğin gerekli gördüğü veya ihalenin yapılmasına engel olan ve düzeltilmesi mümkün olmayan hususların bulunduğunun tespit edildiği hallerde ihale, ihale saatinden önce birlik tarafından iptal edilebilir. Bu durumda, iptal nedeni belirtilmek suretiyle ihalenin iptal edildiği isteklilere hemen ihale ilanındaki usulle ilan edilerek duyurulur. İhalenin iptal edildiği ana kadar teklif vermiş olanlara ihalenin iptal edildiği ayrıca tebliğ edilir. İhalenin iptal edilmesi halinde, verilmiş olan bütün teklifler reddedilmiş sayılır ve bu teklifler açılmaksızın isteklilere iade edilir. İhalenin iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce birlikten herhangi bir hak talebinde bulunulamaz. İhalenin iptal edilmesi durumunda, iptal nedenleri gözden geçirilerek yeniden ihaleye çıkılabilir.
Madde 19- İdarenin serbestliği:
19.1- İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
19.2- Köylere Hizmet Götürme Birliği 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununu ve 4735 sayılı Kamu ihale Sözleşmeleri Kanununda belirtilen yasak ve cezalara ilişkin hususlara tabi olup, diğer hususlara tabi değildir
20.1 Söz konusu iş Birim Fiyat olacak ve hak ediş ödemeleri buna göre yapılacaktır. Aritmetik hata yapmadan dolduracak ve kaşeleyip imzalayarak, teklif zarfı içerisinde idareye sunmak zorundadırlar.
20.9 İdare isterse yüklenici hiçbir şart koşmadan aracı değiştirmek veya aynı şartlarda sayısını artırmak zorundadır . Araç sayısı artışında teklif edilmiş bedel geçerlidir.
20.11 . Sözleşme imzalamadan önce araç giydirmesi yapılacak muayene kabulleri yapılacak daha sonra işe başlatılacaktır.
20.12. İdare ihaleyi yapmakta veya tüm teklifleri red ederek ihaleyi iptal etmekte serbesttir.
İLAN OLUNUR.