KARAKOÇAN İLÇESİ MUHTELİF KÖY YOLLARINDA VE İDARENİN TESPİT EDECEĞİ YERLERDE KARLA MÜCADELE KAPSAMINDA ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 90 GÜN SÜREYLE 2 ADET LOADER VE 1 ADET GREYDER KİRALAMA İŞİ (YAKIT İDAREDEN OLACAKTIR) İHALE İLANIDIR.
(AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR.)
Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı
Karakoçan İlçesi Muhtelif Köy Yollarında Ve İdarenin Tespit Edeceği Yerlerde Karla Mücadele Kapsamında Çalıştırılmak Üzere 90 Gün Süreyle 2 Adet Loader Ve 1 Adet Greyder Kiralama İşi (Yakıt İdareden Olacaktır), Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmenliği 18. maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
Madde 1-İdarenin
- Adresi Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı
- Telefon ve faks numarası: 0 424 711 30 01 – 0 424 711 33 13
- Elektronik Posta Adresi: karakocan@karakocan.gov.tr
- İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: www.karakocan.gov.tr
Madde 2-İhale konusu yapım işinin
- Niteliği, türü ve miktarı: Karakoçan İlçesi Muhtelif Köy Yollarında Ve İdarenin Tespit Edeceği Yerlerde Karla Mücadele Kapsamında Çalıştırılmak Üzere 90 Gün Süreyle 2 Adet Loader Ve 1 Adet Greyder Kiralama İşi (Yakıt İdareden Olacaktır)
- Yapılacağı yer: Muhtelif Köy Yolları
- İşe başlama tarihi: Sözleşme imzalandıktan sonra yer teslimi idarenin uygun göreceği tarihte yapılacaktır.
- İşin süresi: 90(DOKSAN) gündür.
Madde 3- İhalenin
- Yapılacağı yer: Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı ihale ve toplantı salonu Hükümet Konağı Kat:2 Karakoçan / ELAZIĞ
- Tarihi ve saati: 27 KASIM 2017 PAZARTESİ GÜNÜ SAAT 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1- Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2- Mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve / veya Sanayi Odası belgesi.
4.1. 2.1 – Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve / veya Sanayi Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1. 2.2 – Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve / veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge. (2017 Yılına Ait)
4.1. 3 – Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya imza sirküleri.
4.1.3.1 – Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.3.2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.4- Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliğinin 11 nci maddesinin (a),(b), (c), (ç),(d),(e),(f),(g)ve(ğ)bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname,
4.1. 5 - Şekli ve içeriği ihale metninde belirlenen teklif mektubu (İÇ ZARFDA OLACAKTIR)
4.1. 6 – İsteklinin vereceği teklifin %3’ü kadar geçici teminat(mektup yada nakit).
4.1.7 - İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.8 - İhale dokümanının satın alındığına dair belge(dekont/makbuz).
4.1.9- Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişilere ait beyanname.
4.1.10 - Gerçek veya tüzel kişi olması durumuna göre ortağı olduğu şahıs şirketleri ile sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu sermaye şirketlerine ilişkin beyanname.
4.1.11- SSK borcu olmadığına dair belge. ( 30 gün içerisinde alınmış olacaktır.)
4.1.12- Vergi borcu olmadığına dair belge. ( 30 gün içerisinde alınmış olacaktır.)
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
|
Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde kiralanacak araçlara ilişkin kendisine ait ise araç ruhsatları, araçlar kendisine ait değilse noter onaylı kira sözleşmelerini idareye dosya halinde verilecektir.
|
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
|
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
|
4.2.3– İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna ilişkin belgeler; ihale konusu işi yerine getirmek için idarece teknik şartnamesinde belirtilen araçları kullanacak operatörlere ilişkin bilgi ve belgeler idareye dosya halinde verilecektir.
4. 3 - Makine ve Diğer Ekipmana İlişkin Belgeler; Teknik şartname doğrultusunda belirtilen belgeler.
|
Madde 5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
Madde 6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
Madde 7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, Karakoçan Resmi web sayfası, Karakoçan Hükümet Konağı İlan Panosunda, Karakoçan Belediye İlan Panosunda, Elazığ İl Özel İdaresi İlan Panosunda ve idarenin adresinde görülebilir ve 1.000,00 TL (BİN TÜRK LİRASI) karşılığı Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı adresinden satın alınabilir. Şartname Bedelinin T.C. Ziraat Bankası Karakoçan Şubesi nezdindeki 262 704 88 - 5006 nolu hesaba yatırılması ve dekontunun ihale işlem dosyasına konulması gerekmektedir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
Madde 8- İhaleye Katılamayacak Olanlar
Aşağıda sayılanlar doğrudan veya dolaylı veya alt yüklenici olarak, kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere katılamazlar:
1. 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4/1/2002 tarihli ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve 8/9/1983 tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri gereğince geçici veya sürekli olarak kamu ihalelerine katılmaktan yasaklanmış olanlar ile 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlardan ve organize suçlardan dolayı tutuklu ve hükümlü bulunanlar.
2. İlgili mercilerce hileli iflas ettiğine karar verilenler.
3. İdarenin ihale yetkilileri ile bu yetkiye sahip kurullarda görevli kişiler.
4. Birliğin ihale konusu işle ilgili her türlü ihale işlemlerini hazırlamak, yürütmek, denetlemek, sonuçlandırmak ve onaylamakla görevli olanlar.
5. (3) ve (4) bentlerinde belirtilen şahısların eşleri ve üçüncü dereceye kadar kan ve ikinci dereceye kadar kayın hısımları ile evlatlıkları ve evlat edinenleri.
6. (3), (4) ve (5) bentlerinde belirtilenlerin ortakları ile şirketleri (bu kişilerin yönetim kurullarında görevli bulunmadıkları anonim şirketler hariç).
7. Kamu ihalelerine katılmaya yasaklı olanlar ihaleye katılamazlar.
8. Karakoçan ilçesi ve diğer Köylere Hizmet Götürme Birliklerinden daha önce iş almış ve süresi içerisinde işi tamamlayamadığından dolayı sözleşmesi feshi edilmiş olanlar ihaleye katılamazlar.
Bu yasaklamalara rağmen ihaleye katılan istekliler ihale dışı bırakılarak geçici teminatları gelir kaydedilir. Ayrıca bu durumun tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında tespit edilememesi nedeniyle bunlardan biri üzerine ihale yapılmışsa teminatı gelir kaydedilerek ihale iptal edilir.
Madde 9. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı adresine elden teslim edilecektir.
9.1. Teklifler son teklif verme tarih ve saatine kadar yukarıda belirtilen yere bizzat verilir. Son teklif verme saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9.2. Saat ayarlarında, Türkiye Radyo-Televizyon Kurumunun (TRT) ulusal saat ayarı esas alınır.
Madde 10. İstekliler tekliflerini verirken işin tamamı için teklif vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle Birim Fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Madde 11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
Madde 12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
Madde 13. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Madde 14-Tekliflerin Hazırlanması ve Sunulması
14.1- Açık ihale usulünde teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu, bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı ile hangi işe ait olduğu yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır, kaşesi veya mührü basılır. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya geçici teminat belgesi ve ihaleye katılabilme şartı olarak istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı veya ticaret unvanı ile tebligata esas olarak göstereceği açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.
14.2.Teklif mektubunda ihale dokümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile birbirine uygun olarak açıkça yazılması, üzerinde kazıntı, silinti, düzeltme bulunmaması ve teklif mektubunun ad, soyadı veya ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olması zorunludur. Bunları karşılamayan teklifler reddedilir ve hiç yapılmamış sayılır. Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda ihale dokümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler reddedilir ve hiç yapılmamış sayılır.
14.3. Teklifler ilanda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında komisyon başkanlığına verilir. Bu saatten sona verilen teklifler kabul edilmez ve açılmaksızın iade edilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler bizzat istekli, kanuni temsilcileri ve tüzel kişilerde temsile yetkili kişiler tarafından komisyon başkanlığına verilir. Posta ile veya iadeli taahhütlü olarak teklif verilemez ve bu şekilde gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
14.4. Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz
Madde 15- Yazılı Teklif İstenmesi
Açık ihale usulü ile yapılan mal alımı, hizmet alımı ve yapım işlerinin ihalelerinde, teklif mektubu ile yazılı olarak teklif olunan bedel komisyonca uygun görülmediği veya tekliflerin aynı olduğu durumlarda, komisyon ihaleye katılan ve orada bulunan isteklilerden tekliflerini yazılı olarak yenilemelerini isteyebilir. Komisyonun bu kararı üzerine isteklilerin mevcut en düşük tekliften daha düşük teklif vermeleri gerekmekte olup, bu teklifi veremeyen istekli ihaleden çekilmiş sayılır. Bu aşamada verilen en düşük teklif komisyonca uygun bedel kabul edilebilir. İstekliler yazılı olarak oluşan en düşük tekliften daha düşük teklif vermez ise ihale komisyonu ihalenin iptaline karar verir. Üzerine ihale kalan istekli ile Birim Fiyat Bedel İşlere ait sözleşme imzalanacaktır.
Madde 16- Tekliflerin Geçerlilik Süresi
Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az. 30(Otuz) takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süre geçerli olduğu belirtilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Madde 17- İhale saatinden önce ihalenin iptal edilmesi
İhale dokümanında yer alan belgelerde ilgili birliğin gerekli gördüğü veya ihalenin yapılmasına engel olan ve düzeltilmesi mümkün olmayan hususların bulunduğunun tespit edildiği hallerde ihale, ihale saatinden önce birlik tarafından iptal edilebilir. Bu durumda, iptal nedeni belirtilmek suretiyle ihalenin iptal edildiği isteklilere hemen ihale ilanındaki usulle ilân edilerek duyurulur. İhalenin iptal edildiği ana kadar teklif vermiş olanlara ihalenin iptal edildiği ayrıca tebliğ edilir. İhalenin iptal edilmesi halinde, verilmiş olan bütün teklifler reddedilmiş sayılır ve bu teklifler açılmaksızın isteklilere iade edilir. İhalenin iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce birlikten herhangi bir hak talebinde bulunulamaz. İhalenin iptal edilmesi durumunda, iptal nedenleri gözden geçirilerek yeniden ihaleye çıkılabilir.
Madde 18- Fiyat Farkı: Bu iş için fiyat farkı verilmeyecektir.
Madde 19- İdarenin serbestliği:
19.1- İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
19.2- Köylere Hizmet Götürme Birliği 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununu ve 4735 sayılı Kamu ihale Sözleşmeleri Kanununda belirtilen yasak ve cezalara ilişkin hususlara tabi olup, diğer hususlara tabi değildir
Madde 20. Diğer hususlar:
20.1 Söz konusu iş Birim Fiyat olacak ve hak ediş ödemeleri buna göre yapılacaktır. Aritmetik hata yapmadan dolduracak ve kaşeleyip imzalayarak, teklif zarfı içerisinde idareye sunmak zorundadırlar.
20.2. Söz konusu hizmet alım işinin ödeneği Elazığ İl Özel İdaresi karla mücadele kapsamında tahsis edilecektir.
20.3. Ödeneğin tahsis edilme süresi işin bitim tarihinden sonraya kalması halinde yüklenici firma ödeneğin tahsis edilmesini beklemek zorundadır.
20.4. Bekleme süresi boyunca herhangi bir fiyat farkı veya gecikme cezası bedeli v.s. fark talep edilmeyecektir.
20.5. İstekli söz konusu iş için teklif vermesi durumunda; İdari şartname, teknik şartname, proje ve sözleşme tasarısında belirtilen tüm şartları peşinen kabul etmiş sayılır.
21. Yüklenici firma, idare tarafından verilen iş programını kesintisiz olarak uygulayacaktır.
22. İhale ilanı ekinde bulunan teknik şartname ihale metnin ayrılmaz bir parçasıdır.
EK: Teknik Şartname(1 ADET)
KARAKOÇAN İLÇESİ MUHTELİF KÖY YOLLARINDA KARLA MÜCADELEDE ÇALIŞTIRILICAK İŞ MAKİNESİ KİRALAMA İŞİNE AİT
TEKNİK ŞARTNAMEDİR.
Konu ve Kapsam: Kurumumuz ve Yükleyici firma arasında çalıştırılacak 2 Adet lastik (yükleyici) 1 adet greyder iş makinesi 90 Gün süre ile hizmet alımı adı altında kiralanacaktır.
Yapılacak İşin Tanımı ve Süresi: Karakoçan Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği emrinde Karakoçan İlçesi Muhtelif Köy Yollarında karla mücadelede kullanmak üzere ihtiyaca göre Karakoçan İlçesi sınırları içerisinde 2 Adet lastik (yükleyici) 1 Adet greyder iş makinesi 90 Gün süre ile hizmet alımı adı altında kiralanacaktır iş makinesi çalıştırılması.
GENEL ŞARTLAR
1-Çalıştırılacak lastik tekerlekli loderler boş durumda en az 14 ton veya yukarısı olmalıdır.
2-Kiralanacak iş makinesi model yılı 2007 model veya yukarısı, ihtiyaç durumuna göre makine sayısı en az 2 ihtiyaç olması durumunda sayı 3 kadar yükseltilecektir.
3-İş makinesinde çalıştırılacak loder operatörleri G sınıfı ehliyet fotokopisini idareye ibraz ettikten sonra hizmete başlayabilirler.
4-İdare işin aksadığına dair en ufak bir emare tespitinde operatörlerden herhangi birinin değiştirilmesini isteyebilir ve yüklenici firma bu operatörü en fazla üç (3) iş günü içinde idarenin kabul edeceği başka bir operatör ile değiştirilir.
5-Araçaların Karakoçan ilçesi sınırları içerisinde çalıştırılması ön görülmüştür. Çalışma saatlerinin doldurulmaması halinde çalışmayan saatlerin bedeli ödenmeyecektir.
6-Yapılacak olan bu hizmet; köylere ait mezralar ve idarenin uygun göreceği diğer hizmet alanlarında çalıştıracaktır.
7- İş makinesinin göreve gelmemesi halinde aynı model aynı özellikte diğer bir iş makinesi iki (2) gün içinde temin etmek durumundadır. Aksi halde çalışmayan her gün için iş makinesine 1,500,00 TL ceza uygulanır.
8-İş makinesinin kullanımı sırasında meydana gelebilecek tüm zararlardan ve 3’üncü şahıslara verilen yasal her türlü maddi manevi tazminat yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
9-Çalıştırılacak iş Makineleri operatörlerinin ücretleri, fazla mesaileri, sigorta primleri, pal vergi vb. gibi tüm giderleri yüklenici firmaya aittir.
10-Çalıştırılacak loderlere günlük kaç saat çalıştıklarına dair Ekipbaşı veya idarece görevlendirilecek personel tarafından puantaj cetveline işlenecek, çalışılmayan saat ve gün içinde ödeme yapılmayacaktır.
11-Hizmetin ifası için çalıştırılacak iş Makine operatörleri İdarenin ve Ekipbaşından habersiz işyerinden ayrılmayacaktır.
12-Hizmetin ifası ile ilgili personelin iş başına bırakmaları, tatile gidiş ve dönüşleri tamamen Yükleyici firmaya aittir. Ancak iş yerine gidip gelen idarenin servis araçlarından imkanlar ölçüsünde istifade edebilecektir.
13-İş makinelerinin yakıt ihtiyacını götürmek ve servis aracı tahsis etmek yüklenici firmaya aittir. Bu işte çalıştırılacak personellerin şantiyede kalanlar için yatak ve battaniyeleri yüklenici tarafında temin edilecektir. İşçiler isterlerse işyerinde yemekhane bedelini ödemek kaydıyla istifade edebileceklerdir.
14-Bu işte çalıştırılan iş makine operatörlerin kaza yapması halinde kazadan dolayı meydana gelen her türlü zarardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.
15-Yüklenici firma çalıştırılacak personelin 4857 sayılı iş kanunu ile diğer iş ve işçi mevzuatı, sosyal sigortalar mevzuatı ve çalışma hayatı ile ilgili diğer mevzuat hükümlerine göre iş mevzuatına uyacak, işçilerin yapacağı işlerle ilgili eğitim vermek, işçilerin sağlığını korumak, yangın vb. nedenlerle maddi manevi zararlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.
16-Yukarıda sayılı kanun ve mevzuata göre iş makinesi kiralanması, işten çıkarılması, işçi haklarının ödenmesi vb. tüm sorumluluklar yüklenici firmaya aittir. İdare bu konuda sorumluluk taşımayacaktır.
17-Firma yetkilisi ve operatörlerin her ne sebeple olursa olsun hizmet verdiği kişilerle uyum içerisinde çalışacaktır.
18-Yüklenici firma operatörlerin ücretleri, SSK primi, vergi, işçilik sigortası primleri vb. ödemeler yükleniciye ait olup bunları ödediğini belgeleyecektir. Yüklenici ayrıca çalıştıracağı iş makinelerinin zorunlu trafik sigortası, kasko sigortası vb. yükümlülükleri yerine getirmesini sağlamak zorunludur.
19-İş makinesi veya operatörünün uyumsuzluğu veya çalışma şartlarına uymaması aracın idare tarafından hizmetin yerine getirilmesinde uygun görülmemesi ve benzeri durumlarda idare tarafından konu yükleniciye yazıyla bildirildiğinde, yazının tebliğ tarihinden itibaren iş makinesi veya operatör iki (2) iş günü içinde değiştirilecektir.
20-Karayolları Trafik Kanununda ve Yönetmenliğinde öngörülen hususlara uymak üzere özellikle kış şartlarında iş makinelerinde ağlı tırnaklı takviyeli tip patinaj zincirleri, çekme halatı ve takoz bulundurulacak olup, sözleşme tarihi itibariyle iş makinelerine kar tipi lastikler takılacaktır.
21- İdare işin özelliği, hava durumu ve ihtiyaca göre öngörülen durumlarda araçlar hafta içi hafta sonu bayram ve tatillerde İdarenin belirlemiş olduğu saatlerde saat aramadan çalışacaktır.
22-İş makinelerinin belirtilen saatler dışında çalıştırılması durumunda aynı çalışma saati ücreti ödenir.
23-Hizmet başlangıç ve bitiş noktası İdare tarafından belirlenir. Yüklenici firma itiraz edemez.
24-Çalışan personel bir çalışma gününde sabah ve öğlen 2 kez 30’ar dk. Çay ve dinlenme molası 1 saat yemek molası verecektir. Mola saatlerinin ayarlanması idarenin yetkisindedir.
25-İş makinesi çalışma programı yeri İdarenin vereceği talimatlar dâhilinde yerlerdir.
26-Kurumca kiralanan iş makineleri kurum izni olmadan başka bir kurumda veya farklı işte kullanılmayacaktır.
27-İş makinelerinin firmaya ait olması yada kiralama yapıldığına dair NOTERDEN kira sözleşmesinin getirilmesi gerekmektedir. 17.11.2017